Tuesday, February 26, 2008

TAK TAHU Nak WAT PE

memang bestlah pagi nee,aku sendiri tak tahu pasal apa aku kata best mungkin sebab angin pagi kot tu membawa perasaan aku yang bukan bukan pegi dan meninggalkan jiwaku yang tenang,tu kot yang buat aku best@tenang, pagi ne aku termenenung sekejap merasa angin yang datang dan pergi sesuka hatinya tanpa diundang,biarpun tak diundang tapi aku membuat anggapan yang orang lain pun macam aku jugak tak mengundang angin datang tapi apabila ia datang ia dialualukan ia membawa pelbagai perasaan yang tersimpan seperti panas,sejuk sepu sepu yang lain cari sendiri lagi kalu nak tahu kalu boleh aku hendak jadi macam angin yang dapat pegi kemana saja (bebas) aku sendiri tah tahu apa benda yang aku cari selama ne semoga diberi petunjuk,

Aku rasa aku dah diberi sedikit petolongan kot iaitu sahabat=(kawan+member)
terima kasih daun keladi semua

1 comment:

-the elystone. said...

aku harap,
esok lusa atau hari akan dtg..
ko jumpa ape yg ko carikan dlm diri k?

begitu juga ngan aku.


*ganbatte kudasai.
-p/s : Zint mmg best!