Tuesday, March 11, 2008

aku ingatkan mengundi hanya untuk memilih parlimen jeee, parlimen bubuar kita mengundi untuk wat parlimen baru maaf aku belum cukup umur untuk mengundi jadi aku terpaksa menunngu empat tahun lagilah. Moi oi kalu camtu aku ne masih remaja lagilah ne, tapi bila aku fikir balik baru aku terfikir yang kita neee ne kena mengundi dalam banyak perkara macam aku punya budak kelas yang dah mula bising pasal trip kelas cik kubon banyaklah dia punya bising sampai terbahagi dua pulak tuuu itu nak yang ini lah,yang itu nak inilah aku dah boringlah camne apa apan pun aku masuk kepala dua duanya lagi senang,tak banyak cita tak banyak cakap.Dah memang aku bukan nya terlibat sangat dalam hal menguruskannya tu aku cuma hanya join jee hehehehe kan senang cite tak pening kepala kecuali orang yang terlibat menguruskannya hahaha padan muka kan dah kena magrain pasal nak handle benda neeee.

1 comment:

Unknown said...

oo... walaupun ak dah cukup umur, tp ak x pergi mengundi pun.. hahahaha...