Monday, March 31, 2008

Bintang dan Pantai pada malam tuuuuu

ne kali ke 2 or 3 aku pegi ke Melaka (hang JEBAT pahlawan yang aku suka kat negeri nee,apasalah aku tak ada semangat macam kaulah HANG JEBAT),member aku gan aku lepak kat jeti di kawasan orang portugis malam tuu (malam sabtu tapi sebenarnya dah pagi ahad) tengah syok tengok member aku raikan hari jadi seorang member aku neee(sem lepas dah raikan member aku nee cuma cara lain,pada muka kau kena tepung kat muka)tiba tiba muncul entiti yangvtak diundang bintang,aku pun apa lagi ambil posing berbaring mengadap langit sambil melihat bintang,tengah syok bangak tengok bintang tu member aku tanya: apa kau fikir tuuu? aku tengok balik bintang tuu dah hilang, aku pun apa lagi tanyalah 1 soalan bodoh kat seorang lagi member aku,(pesal bintang tuuu hilang) member aku dengan penuh banngganya menerangkan teori sainsnya hahaha,tengah dok ketawa tuuu aku tengok pantai dah semakin cetak,walaupun itu perkara biasa,tetapi itu perjalanan benda tuu tak boleh diubah sesuka hati kecuali yang DIATAS mahu,macam tuuu lah jugak dengan perjalan mamnusia sekejap diatas sekejap dibawah,kadang kadang tu aku tengok manusia punya perangai macam kuat jee nee dia tapi sebenarnya dia silap sebab ada manusia lain yang lebih kuat,walaupun aku tahu setiap perjalanan tuu penuh denan ranjau duri,dan periuk berapi aku nak tempoh semua dengan berjaya walaupun aku banyak buat hal,apa pun perjuangan aku untuk capai impian aku belum tercapai lagi untuk buat sesuatu pada orang aku sangat sayang kat dunia neeee,semoga dipermudahkan jalan aku

No comments: