Monday, March 31, 2008

lek dulu isap rokok dulu

Dah wat lum assigment tanya budak ne kat aku, apa barang wat awal 2 minggu masa ada lagi kan lek dulu isap rokok dulu aku jawab.Haaa sekarang neee camne esok kena hantar assigment,rujukan tak ada lagi sapa nak jawab neee haaa pada muka .Tepuk dada tanya selera aku rasa salah tuu, tepuk dada boleh rasa keee,tapi selalunya yang mak aku kata tepuk perut kau haaa makan puntung rokok tuuu,kau nak apa rebus, goreng dan seangkat dengannya biar perut kau makan dengan bantuan mulut kau tuuu,hehehe macam tulah mak aku(kalu zaman dulu atau pun bila bila seorang mak sanggup wat apa saja pasal seorang anak(berkorban apa saja harta ataupun nyawa) dan sesetengah anak memberi balasan kepadanya walaupun tidak diharap balas adalah dengan menempatkannya kat umah org tua,SEKARANG nee dah masa budak masih bayi dibuang kat tong sampah dan longkang bila masa tua pulak dibuang kat umah orang tuua DUNIA NE MEMANG ADIL

6 comments:

AzizulHafiz said...

hahahaha... aku suke... teruskan menulis.. aku terhibur..

Saya muhammad iqbal said...

lek luuu..
sap okok luuu..
wakakka..
sangat best..
tp jage ejaan la..

John Melawi. said...

cara membalas budi:

buang bayi dalam tong sampah
=
buang orang tua dalam rumah warga emas.




dunia memang adil.

p/s : aku suka ayat ni.haha.

CoffeeHoliC said...

begitulah...

amscreamo said...

haha..

maPieCeoFarT said...

buat baik dibalas baik..
buat jahat pun balas baik ape salahnye... haha...

ade kene mengene ker pribahase nih?