Thursday, April 17, 2008

teruja aku kena tags

aku rasa dah jadi lumrah hidup, konfem mesti dalam hidup akan terkena sekali mangsa surat berangkai@sistem peramid .


Balik je dari melepaskan hajat kat KL, member umah aku kata :

Budak tu : jawab malam ne
Aku : apa dia
Budak tu : mu keno jawab malam ne jugok
Aku : hah apasal
Budak tu : member aku tags kau, jawab malam ne


Aku blah masuk bilik,
(tukar persalinan, apa apa hal pun yang penting buang hajat yang dah lama di bersarang kat otak aku ne dulu hehehe, oppsss 1 benda mesti wat dulu, mintak rokok Winston merah, dan orang telah bertuah telah di mark oleh aku, tidak lain dan tidak bukan, aku umum pada pagi ini sahaja dia bertuah, esok lusa ada lagi pemenang yang lain ialah jen jeng jatuh pada budak besut yang bernama Ghazali@ Zali (Suka berkata"lancut kau, mengarut" jugak bekas mat rempit yang berjaya dalam hidupnya dan percintaanya, tapi sebelum mendapatkan rokok tuu biasalah, usaha tangga kejayaan ataupun berpenat penat dahulu bersenang senang kemudian so belum dapat lagi dah kena maki hahaha, apa pe hal "babak penantian, satu ujian, sekuat mana cinta, ku tak mungkin, kalis rindu, kalis pilu, bila kau tiada bersama ku, macam budak tu nyanyi begitulah aku nak gambarkannya dan terbukti usaha aku tak buang masa, budak besut bagi jugak kat aku siap 2 btg lagi dia bagi )


so, aku nak jawab apa yang diajukan sekarang, kalu rasa salah ke, silap ke, mengarut ke, apa ke, bila nak habis ke, beberapa banyak ke pun aku tak tahu.

1.

Aku tumbuk pintu belakang umah aku dan mesti memastikan ia pecah, kalau tak pecah aku ulangi lagi, sampai aku tak larat jugak dah memang tangan aku sakit wat apa aku nak tumbak lagi, ingat aku ada hikmat kebal loceng emas ke!


2.

Aku meraya-rayau dari satu umah ke umah lain, dari 1 blok ke blok lain, yang penting kita enjoy duluuu, balik umah masuk bilik tutup lampu cari bekas rokok, bakar rokok sebatang ke sebatang fuh leganya nikmat tak terkata and berterima kasih kepada dia sebab penah bagi sesuatu yang berharga and cukup bernilai sekurang kurangnya dapat jugak madu lebah yang manis sebelum ia terbang lebih jauh ke angkasa.



3.

buka laptop, bakar rokok sedut udara kotor(tak seperti darah haid kot) buka lagu jiwang yang penuh karat seperti : sampai hati,butakah cinta-Spring,langkah seiring, janji bidadari-Exists banyak lagi kot dan kita jiwang sorang sorang dulu dan lupakan dia, janji perut aku kenyang masa tu, walaupun sekuat mana pun kekuatan yang ada pada seorang yang bernama gaffertape the best dia tetap akan patah hati sekejap.


4.

Aku cari pasal dengan orang dengan menggunakan kata yang kesat terutamanya bapuk @ sotong bawah umah aku, siap dengan baling air,botol dan sampah ke rumah dia.Aku dapat peluang memaki bapuk ne bila dah lewat pagi diorang memekak menyanyi lagi terutamanya lagu siti. Aku tak dapat kata dan memang mengakui yang bapuk tu menyanyi memang sebijik tapi hanya senikata sahaja.Suara memang boleh taruh kat tempat pembuangan sisa sisa kumbahan najis@najis mughallazah. Time yang aku paling mendidihnya bila diorang mengerang arggg (tak dapat aku terangkan Cuma yg dapat aku katakan bunyinya orang yang mengerang puas dalam pertarungan S!%S) masa ne lah aku dapat memaki sesuka hatiku.


5.

Aku flashback balik time gan dia selalunya atas katil sebelum tido dan simpan kenangan itu untuk selamanya dan redha ketentuanya.


p/s: masa aku balik kelantan cuti sem lepas , aku tengok ex-awek aku, tengah cari baju untuk baby dia akan lahir,aku sedih gilalah tengok dia lebih-lebih lagi perut dia yang tengah sarat boyot, yang pelik nya dia happy pulak time tuuu,memang lancutlah aku rasa time tuuu

P/S: Sekarang aku tengah kesunyian, sesiapa yang sudi jadi awek aku silakanlah, aku sedia menerima






8 comments:

AzizulHafiz said...

gila kentang!! nampak awek lame berbahgia, siap dah nak ada anak lg... betul2 menguji keimanan...

gaffertape said...

hancur hati aku masa tengok dia time tuu,nasib baik dapat kontrol jiwa.
apa apa hal pun semoga dia berbahagia dan selamat melahirkan bayi pertama.

p/s: jangan jadi kilang pengeluar
bayi sudah

AzizulHafiz said...

hahaha.. kilang pengeluar bayi? ape kate klu ko buat entri pasal kilang "pengeluar bayi".. tgk ape respon kawan-kawan lain?

John Melawi. said...

sebenarnya entrimu sedih aiman di penghujungnya.

bagus. mantapkan lagi bahasa dan tulisan mu!!!!

yeah!!!!

Saya muhammad iqbal said...

bole buat short felem..
gile la, terbaik..
pasti kenaaa...

ratnakesuma said...

mmg agak manyayat hati gak r....

amer zaman said...

haha.

inspirasi dan penggerak terbesar kau adalah rokok.

tak tau nak sokong ke tak...

CoffeeHolic said...

sebak kalao tgk ex kita jalan dgn org lain sedangkan kita masih sendiri mcm dulu


kuang3

aku jiwang?
kau sebabnya!